30/10-09

Heeeeisan :)

Idag har jag varit i Sandviken/Gävle.
Jag har gjort väldigt mycket,
Jag var där med min lilla mamma :)

Vi har vattnat en grav :'''(
& shoppat kläder för 1000 kr om inte mer O.o ?!

Haha
I'm a shoppa hollic:)

Jag har också ändrat headern/bakgrunen som jag hittade på
designandmakeup.se

Jätte bra sida XD :)

Vad gör jag nu?

Jo, det ska ni veta...
Jag sitter med familjen och 2 chipsskålar och ser på idol:)

Alla var så bra i idol ikväll ;)))

Imorgon lovvvaaar jag att lägga in bilderna från sandviken,
och kläderna :)) BLev så hiiiimmlla nööjd med kläderna :))) :D:D

Ajjja :)

Hoppas du har det bra kram Syllan

Kommentarer
Postat av: Lauuura

Fin blogg! :>

2009-10-31 @ 08:24:19
URL: http://lauuuras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0