Dagens ska göra 6/11-09

Hejsan
Nu har jag  börjat med något som heter "Dagens ska göra"
Och de kommer jag göra ungefäär typ 1-flera gånger i veckan.
Men tyväär inte varje dag för då tar det för långt tid <3

Men ah här kommer den,
Jag gjorde den i photoshop nyss


Fin eller
´?

Det tycker jag


Mp3 menar jah:

Jag har skaffat fram en mp3 där jag har dead by april, avrillavigne och Taylor swift <3
NI kan också bläddra mellan låtarna :)

Skola:
Idag så slutade vi klockan 12.00 i skolan.
Lyckoo oss.
Och vi såg klart på Lassie :)
Så soorlig :'(
Alla gräät typ när en av hundarna doog :(

Lucia:
På musiken idag så övade vi lite på lucia sångerna,
på svenska + på italienska.

Gör just nu :
Just nu så håller jag på med bloggtrafik & blogglovin.
OM ni har så kanske ni vill bli premunranter :)
Jag övar oxå serbiska just nu :)

Syllanblialltidskitgladförvärldensonödigastekomentar
såskickaenvettja:)

Herrrååå Gullisar <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tidit du slutade.

Fin blogg, var har du gjort det där?

2009-11-06 @ 16:34:35
Postat av: Syllan

Hejsan du! <3



Ja, kan man säga att jag gjorde.

Jag gjorde den i photoshop :)

Mne ska kanske göra en ny

2009-11-06 @ 16:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0