3/11-09

Helluww. :)

Vad har mina kära läsare gjort idag :)?
Själv har jag varit i skolan som ni nog kan gissa såklart :)
Men dagen har varit jäkligt kul ,
Föresten så gav jag Jacob 2 örfilar idag :]
Haha xb
xP
Han ba: - Ahhjj ! o.O
O.o
Hahha
Dog av skratt :)
Men ah tilde gjorde mej och isabell sällskap hemåt :)
Men hon frågade om jag var kär i Jacob hela tiiin !?
Men jag svarade inte...
Thihi...
Idag var det tisdag och vi skulle egentligen HÄMTA hamsterburen idag :(
Men hon i affären hade sagt fel så det var egentligen nästa tisdag,
jävla affärsbiträde...
Ta inte illa upp, tjejen :)

Men jag har också varit på låtskrivning idag,
första gången isabell följde med :)
Och jag får bara köpa hamster när jag har en bur så jag får vänta tills nästa onsdag ocksåååå!
Bööö
Buuu
Vill inte vänta.
Kaxigunge.)

Outfit: En t-shirt där tweety är på som säger " Caan I ...pleeeas?
En svart soc kofta ovan på:)
Mjukisbyxer där det står typ "Girls candy" eller något såådant :)

Papyrus: Mamma planterade en papyrus förut och jag hade skördat en,
plattat den och nu efter 15 dagar så är det egyptiskt papper...
JIPPIE
*glädjeroop*

Imårgon har jag sovmorgon men jag ska nog endå gå upp 6.30 så jag hinner fixa håret lite extra :)
Överaskning :)))
Och hinner skriva på bloggen på morgonen såklart :)

Ps: Jacke om du läser min blogg, så säger jag att det inte var meningen att ge dig örfil,
jo det var det, men inte att det skulle göra ont :(
Sorry <3

:)
Idag eller snarare ikväll så skrev jag ett otroligt långt inlägg :)

Pps: Brukar inte skriva långa men det har hänt mycket :)

Ajja herrrå :)
Sylviabliralltidskitgladförvärldensonödigastekomentar :)
Kan ni läsa detta?? :))

Kommentarer
Postat av: Erika

Jätte fin blogg sylvia! :D

2009-11-03 @ 18:19:23
Postat av: Syllan

Hihi tack Erre <3

2009-11-03 @ 19:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0